A Kosher Hot Dog, מתחילים מההתחלה / ארז שץ ויוני לב ארי

ליגת הבייסבול יצאה לדרך, בהרכב מלא (כמעט) ובמחבטים שלופים. יוני החליט לא לוותר על היאנקיז, וארז החליט לוותר על הפורמט ולבוא לא מוכן, אבל יצא סיקור מהנה של הסיפורים המובילים מהשבוע הראשון, שידורי הMLB.tv ומה שהם מגדירים ״פלאשבק״, וגם הפלאשבק שלנו לאירועי השבוע לפני, ומה בדיוק קרה שבלינג׳ר פגש את טרנר?

מעדיפים להאזין/להוריד את הפרק?

Subscribe
Notify of
16 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
9 באפריל 2021 1:36

תודה חברים
.
אחלה פתיחת עונה, וגם היו כבר 2-3 ימים עם משחקים מוקדמים שהצלחתי לראות חלק
.
תיקון קטן, הדודג'רס דווקא הפסידו את אותו משחק פתיחה עם האירוע המוזר של ההום-ראן-בעצם-סינגל (כאשר קרשואו מקבל על הראש) אבל מאז ניצחו 5 רצוף עד לשבירת שמירה של ג'נסן והפסד בדרך למאזן 5-2, האמת שאני כבר מקווה שימשיך ככה בשביל שיהיה ברור שכבר די, הוא לא ברמה של קלוזר ואסור שהוא יישאר בתפקיד עד הפלייאוף. בינתיים באוור, ביולר, אוריאס ומיי עם משחקים נהדרים הובילו לנצחונות למרות התקפה מקרטעת.
.
לא משנה מה יקרה, האסטרוז ניצלו ממחאות הרבה יותר קשות בזכות עונת הקורונה ללא קהל שהייתה, מקווה שהאוהדים ימשיכו לעצבן אותם כמה שאפשר.
.
מי שפתח את העונה מצוין זה "האיש שלי" שוהיי אוטאני, עם משחק בו חבט להומר והגיש כמה פעמים מעל 100 מייל לשעה, בסוף הוא קצת איבד שליטה על הסטרייקזון אבל מה שהוא עושה זה מדהים ורק שיישאר בריא. (ועכשיו באמת הגעתי לחלק שאתם מדברים בדיוק על זה ואמרתם כל מה שרשמתי :))
.
לא שזה כזה משנה לי (וזה לא הכסף שלי ואין תקרת שכר) אבל לא חושבים שהחוזה ללינדור קצת מוגזם יחסית לשחקנים אחרים עם חוזים קרובים לזה? (חוץ מברייס הארפר שהיה ברור התחלה שהחוזה שלו מנופח מעבר לכל פרופורציה)

אור
אור
9 באפריל 2021 21:00
Reply to  ארז

בגדול אני מסכים, אבל מוקי בטס זו גם דוגמה למה חוזים רעים אחרים (ג'יי די מרטינז) ורצון להישאר מתחת לרף מס מסוים (בוסטון) יכולים לגרום (עזיבה של שחקן טופ 3 בליגה).

אור
אור
9 באפריל 2021 21:00
Reply to  ארז

וכן כמובן שכל חוזה ארוך טווח לשחקן פרנצ'ייז שהבאת בטרייד זה ניצחון גדול לקבוצה ולאוהדיה

אור
אור
9 באפריל 2021 22:09
Reply to  ארז

כן, מסכים

אור
אור
9 באפריל 2021 11:00

רק דיברתי וכבר בודקים אם יש משהו חשוד בכדורים שהגיש באוור
https://sports.yahoo.com/los-angeles-dodgers-trevor-bauer-suspicious-baseballs-sent-mlb-oakland-athletics-substances-014021651.html
.
והמטס מנצחים עם walk-off HBP, קצת התאמץ שהכדור יפגע בו במקום ההפך אבל ככה זה תמיד, אני לא ראיתי מקרה שלא נתנו HBP גם אם החובט נשען קדימה.

יוני לב ארי
Editor
9 באפריל 2021 11:52
Reply to  אור

אור (וכולם), אם יש לך רעיון לפינות חדשות, תיסלם

אור
אור
9 באפריל 2021 15:06

אנסה לחשוב על משהו.. לדעתך זה לא מספיק לדבר על משחקי השבוע כמו בפרק הזה?

אור
אור
9 באפריל 2021 15:09

סתם אני זורק, שחקן השבוע ומגיש השבוע, דירוג עוצמה, פרופיל על כוכב מסוים (מגיש – במה הוא מצטיין שלא מצליחים לחבוט עליו, מה החסרונות שלו, משחקים גדולים ורקורד פלייאוף, מה עשה בקריירה, כנ"ל עם חובט רק במה הוא מצטיין / פחות זה מול איזה סוג הגשות ומיקום בסטרייקזון)

אור
אור
9 באפריל 2021 15:16

אם לא כוכב נוכחי אפשר גם למשל סקירת קריירה על שחקני עבר עם שמות שכולם מכירים פחות או יותר (בונדס, דימאג'יו, קוב), ורעיון לפינה של שיאים הזויים (הכי הרבה HBP בקריירה – חובט שקיבל ופיצ'ר שזרק), לספר על כל מיני הגשות מוזרות (למרות שזה קשה להעביר בשידור) או דברים / "רמאויות" שהיו עושים פעם (לירוק על הכדור, pine tar), סתם אני זורק זה לא בטוח ימלא פינה שבועית, אנליטיקס שמשתמשים הרבה יותר בשנים האחרונות (RPM)

שחר דלאל
Admin
9 באפריל 2021 17:31
Reply to  אור

מצטרף לאור. לדעתי סיכום שבועי קצר והתמקדות בכוכב עבר יכול להיות מצוין.

אור
אור
9 באפריל 2021 20:30
Reply to  ארז

זה נכון אבל הייתי אומר שזה היה סטרייק. בכל מקרה לא מפריע לי כאמור גם אם זה היה נגד הדודג'רס (במשחק עונה רגילה כמובן)

אור
אור
9 באפריל 2021 18:30

אוסיף גם כל הכבוד לשניכם על האיכות וההתמדה למרות שקהל היעד בארץ די מצומצם לצערי